SULKUAJAN HYVITYS
Moni asiakas on kysynyt milloin sulkuajan hyvitys tulee niin halusimme selkeyttää asiaa sinulle.
Sulkuaikana lähetimme kaikille salimme asiakkaille tiedoitteita salin sulkeutumisesta jossa kysyimme asiakkailta haluaako asiakas laittaa jäsenyyden sulkuajaksi tauolle vai haluaako tukea salimme toimintaa pitäen laskutuksen voimassa sulkuajan yli. Päätös on ollut asiakkaalla ja se piti luonnollisesti tehdä ennen sulkuaikaa. Jälkeenpäin tehtyjä sulkuajan hyvityksiä ei voida tehdä.
Sinun jäsenyys on laitettu sulkuajaksi tauolle
Sinun jäsenyys on laitettu sulkuajaksi tauolle.
Sulkuajan hyvitys on lisätty seuraavaan laskuun saliaikana.
Normaalisti laskutusjaksomme on 4viikkoa ja sinulla laskussa laskutusjakso on 6viikkoa jolloin olet saanut 2viikkoa "ilmaista saliaikaa" hyvityksenä.
Tarkista laskusi kätevästi mobiilisovelluksella
Voit tarkistaa kaikki laskusi kätevästi mobiilisovelluksella tai verkkosivujen kautta klikkaamalla verkkokauppaan painiketta jonka jälkeen klikkaamalla oikeasta yläkulmasta omaa nimeä ja sen alta näet omat tiedot välilehdeltä kaikki laskusi, olivat ne avoimia, maksettuja tai erääntyneitä.
Olemme keränneet sinulle tietoa laskutuksesta.
Lue lisää alla olevasta artikkelista.
Toivottavasti tämä selkeytti asiaa laskutuksesta.
Mikäli sinulla tulee mitä tahansa kysyttävää me olemme täällä sinua varten.
Saat meidät helposti kiinni klikkaamalla mobiilisovelluksen alaraunasta "Tuki" painiketta tai soittamalla meille
Ma-To 10.00 - 16.00 välisenä aikana numeroon +358 50 4644 958